مهراوه،دخترآفتاب

وب نوشت های روزانه

مهراوه،دخترآفتاب

وب نوشت های روزانه

مهراوه،دخترآفتاب

نام دختر آفتاب

مهراوه

نام دختر مِهر

مهراوه

، مهراوه


دختر آفتاب و مِهر

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ نظر فراموش نشه ♥ ♥ ♥ ♥

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲ دی ۹۵، ۱۹:۲۳ - مارال رئیسی
    احسنتت
۰۳
دی ۹۳

اتل متل باقالی

مثل خودم باحالی

یه بوس برات میفرستم

با طعم پرتقالی


اتل متل خیارشور

خواهانتیم ما،بدجور

اینم از نوع شوری

برای رفع دوری

*

اتل متل سمبوسه

این رفیق من چه لوسه!

نه زنگی نه پیامی ☎

نه حتی یه سلامی

*


اتل متل عزیزم

نباشی من مریضم

هجر تو آتیشم زد

مار غمت نیشم زد

*


اتل متل رفاقت

مرام ما صداقت

باشی همیشه هستم

نباشی دل شکستم

*


اتل متل فسنجون

یه بوس میدی عزیز جون؟

بوس نمیدی دل بده

یه پیام خوشگل بده

*

اتل متل گلابى

دوست دارم حسابى

یه روز با خرج خودت

می برمت کبابى

*


اتل متل فسنجون

بامیه و بادمجون

من که تو رو دوست دارم

مخلصتم جیگرجون

پیشاپیش یلداتون مبارک

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۳
♥فقط خدا♥

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">