مهراوه،دخترآفتاب

وب نوشت های روزانه

مهراوه،دخترآفتاب

وب نوشت های روزانه

مهراوه،دخترآفتاب

نام دختر آفتاب

مهراوه

نام دختر مِهر

مهراوه

، مهراوه


دختر آفتاب و مِهر

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ نظر فراموش نشه ♥ ♥ ♥ ♥

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲ دی ۹۵، ۱۹:۲۳ - مارال رئیسی
    احسنتت
۱۲
مرداد ۹۴

دلخوری ها را... نگرانی ها را...


به موقع بگویید...

 حرفهای خود را به یک دیگر با "کلام" مطرح کنید؛ نه با" رفتار"...

 که از کلام همان برداشت می شود که شما می گویید؛

ولی از رفتارتان هزاران برداشت...

 همیشه فردایی نیست ...

تا زندگی فرصت دیگری ،

برای جبران این غفلت ها به ما دهد ،

کسانی را که دوست داری ،

همیشه کنار خود داشته باش ...

و بگو چقدر به آنها علاقه و نیاز داری ،

مراقبشان باش ... !


     "گابریل گارسیا مارکز"

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۲
♥فقط خدا♥

نظرات  (۱۱)

مطلب قشنگیه.
 ولی من اگر بعد از اینکه به کسی بگم باید چه کار کنه یا از دستش ناراحتم کاری انجام بده هیچ ارزشی برام نداره
چون اعتقاد دارم اگر براش ارزش داشتم قبل از اینکه من بگم اینکار رو می کرد.
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۰۴ امین بوستانی
دلخوری هامو به کی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من دخترداییمو دوس دارم چجوری در کنارم داشته باشمش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توضیحات کامل بده
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۲ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
بـا چتــــــــر بـاشـم
یـا بـــــבون چتـــــــــر….
فـرقــــــے نمیڪـــنـב …
” بــے او خیــــــس بارانــــــم “….
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۶ مهســـــــــــــا ...
آپم عزیزم...
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۰ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ

نذر کردم تا بیایی هر چه دارم مال تو💟
چشم های خسته و پر انتظارم مال تو
یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو
آرزویم هیچ ، قلب بی قرارم مال تو . .

۲۲ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۵ مای رو دخمل تنها
سلام یه چند وقته نمیای وبم ؟؟؟

مطلب قشنگی بود .

خیلی زیبا بود
سلام قشنگ بود .دست طلا .دوس داشتید ب وب منم سر بزنید ضمنا میتونید ب فروشگاه سان فور و فروشگاه شارژم توی بخش پیوند روزانه سر بزنید ممنووون
پسند ♥
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۲ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
زیبااا و عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">