مهراوه،دخترآفتاب

وب نوشت های روزانه

مهراوه،دخترآفتاب

وب نوشت های روزانه

مهراوه،دخترآفتاب

نام دختر آفتاب

مهراوه

نام دختر مِهر

مهراوه

، مهراوه


دختر آفتاب و مِهر

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ نظر فراموش نشه ♥ ♥ ♥ ♥

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲ دی ۹۵، ۱۹:۲۳ - مارال رئیسی
    احسنتت
۰۳
مرداد ۹۴


موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۳
♥فقط خدا♥

نظرات  (۱۶)

۰۴ مرداد ۹۴ ، ۰۶:۴۱ محمد محمدیان
خب یه نگاه انداختم
خب سایتتون خیلی خوش رنگ و زیباست
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۳ مای رو دخمل تنها
سلام خانمی من لینکت کردم توچرا لینک نکردی؟
پاسخ:
لینک میشی الان راسی ببخشید من ندیدم جواتو تو سایتت .
خداوندا!!!
بلندای دعایت را عطایم کن...
توای معشوقه ی عالم:
از این پس عاشقی راپیشه ام فرما...
خدایا!!!
راستش من آدمیزادم
کریــــــما من گنهکارم ،توبخشنده !
بگوآیا امید بخششم بی جاست؟
خودت گفتی بخوان،میخوانمت اینک مرا دریاب...
به چشمانی که می جوید تو را نوری عنایت کن...
دو دست خالی ام را رحمتی دیگر عطا فرما...
پاسخ:
منون از مطلب زیباتون
سلام همشهری لینکت میکنم توهم منو لینک کن.
پاسخ:
لینک شدی خانمی..
مادر بزرگ باچارقدش اشکش را پاک کرد و گفت:
آخ دلم می خواست عاشقی کنم ولی نشد ننه.
اونقده دلم می خواست یه دمپختک را لب رودخونه بخوریم، نشد. 
دلم پر میکشید که حاجی بگه دوست دارم و نگفت
گاهی وقتا یواشکی که کسی نبود، زیر چادر چند تا بشکن می زدم.
آی می چسبید.
گفت: بچه گی نکردم، جوونی هم نکردم. یهو پیر شدم
به چشمهای تارش نگاه کردم و حسرت ها را ورق زدم
گفتم: مادر جون حالا بشکن بزن، بزار خالی شی
گفت:حالا که دستام دیگه جون ندارن؟
انگشتای خشک شده اش رو بهم فشار داد ولی دیگه صدایی نداشتند
خنده تلخی کرد و گفت: 
اینقدر به همه هیس نگید. 
بزار حرف بزنن. 
بزار زندگی کنن.
آره مادر هیس نگو، 
آدمیزاد از "هیس " خوشش نمی یاد..
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۰۱ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
وبم رو دنبال کن و بهم بگو تا دنبال شیツツツ
پاسخ:
دنبات کردم
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۴ ❤❤ دختر خوب ❤❤
چشم
چقـــدر برای دیدن

رای ها

ونظرها تلاش میکنی!

بیخیال بابا

یکم یکم راه میفته مطمئن باش;)
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۱ ماسال نیوز
موفق باشید
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۷ ماسال نیوز
موفق باشید
ما زیاد نگاه کردیم...
خیلی خشکل بود.....
مطالب خوبی داری.....
رنگشم زیباست....
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۸ امین بوستانی
سلام کم پیدایی ایمیلاتو یه نگا بنداز ^_^

من که از سایتت خوشم اومد اجی
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۵۴ مای رو دخمل تنها
سلام چرا دیگه نمیای وبم؟؟؟
راستی من دنبالت میکنم توهم دنبالم کن
پاسخ:
 دنبالت میکنمفقط کمتر میام به سایتم
۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۲:۲۴ دختر تنها
سربزن

چگونه دنیایست.! انسان ها به گفته های  همنوعانشان اعتماد میکنند حتی اگر ضربه خورده باشند

 اما به گفته های خداوند که حتی از او ضرری ندیده اند شک میکنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">