مهراوه،دخترآفتاب

وب نوشت های روزانه

مهراوه،دخترآفتاب

وب نوشت های روزانه

مهراوه،دخترآفتاب

نام دختر آفتاب

مهراوه

نام دختر مِهر

مهراوه

، مهراوه


دختر آفتاب و مِهر

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ نظر فراموش نشه ♥ ♥ ♥ ♥

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲ دی ۹۵، ۱۹:۲۳ - مارال رئیسی
    احسنتت
۱۲
مرداد ۹۴


روزهای رفته،

به چوب کبریت های سوخته میمانند, 

جمع آوری شده در قوطی خویش, ...

هر کاری میخواهی بکن 

آنها دوباره روشن نمیشوند 

فقط سیاهی آنها دستت را آلوده میکند , ...

روزهای چوبی سوخته ات را دور بیانداز ,...

روزهایت را بیهوده نسوزان , 

روزهایت را دوباره با عشق شروع کن 

بیگمان دوباره جوانه خواهد زد.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۲
♥فقط خدا♥

نظرات  (۶)

من الان اینقدر کار دارم ک وقت فکرکردن به وقتو ندارم

نسبت  به وقتم حســـاسم...

حس هدر رفتنش عذابم میده
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۷ امین بوستانی
سعی مو میکنم
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۵ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
احساس درختی را دارم
که در مسیر کارخانه ی چوب بری قرار گرفته است...
روزهای رفته دیگه برنمیگرده
باید فکری برای فردا کرد ...
۱۰ دی ۹۴ ، ۰۲:۰۵ (ک) (شباهنگ)
بعضی روزهای سوخته ...
آدم رو هم با خودشون میسوزانند..
 اگر به غزل علاقمند هستید ..
از شما دعوت میکنم .به وب منهم 
تشریف بیاورید..سرفراز باشید..
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۲ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
چ عکس قشنگی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">